Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Monday bloody monday

Av Eva Lyckholm - 26 november 2007 21:57

Idag är en jättebra dag!

Jag har haft min lektion idag med e-posthantering! Jag rockade!

Handledaren var nöjd och eleverna tyckte att det var den roligaste lektionen de haft. Min handledare berömde mig för en väl utförd lektion och hon talade väl om mig inför sina kollegor i personalrummet. det känns bra!

Nu är det bara att ladda resten av veckan och köra gärnet!

/"Kanske tomten kommer nu mamma?" sa Leo när det snöade i söndags....

julgrenar




P.s Kunde inte stå emot, har redan börjat pynta D.s

 
 
Ingen bild

Jeanette

27 november 2007 06:40

Vad duktig du är!

 
Ingen bild

Lasse S

27 november 2007 10:33

Hej
Härligt att du rockar, är dock inte överraskad ;-)
Gillade ditt kort. kör så att det ryker och fortsätt att förslå id´´er för hur man skulle kunna göra i exempelvis dokumentationsförfarandet. Bra1

Ls

 
Sara O

Sara O

28 november 2007 13:56

Hejsan!
Kul att det vart en bra VFU till slut, kommer ju ihåg att du inte tyckte att det var så väldans roligt att ha lektion i typ e-post hantering....

http://sarix.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

28 november 2007 17:00

kul! fan va härligt att du rockar!! Det är bara att passa på å ta åt sig när man får beröm!! fortsätt rocka!! : )

http://erikasvfu.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Lyckholm - 3 december 2007 08:56

Mål och Syfte Målet med denna vfu period var att lära eleverna i en fjärdeklass e-post-hantering av skolans Webmail, samt att ge dem baskunskaperna i programmet Word. Det var viktigt att lära dem detta eftersom läraren i klassen hade önskemål om att ...

Av Eva Lyckholm - 28 november 2007 15:50

Idag har dagen ägnats åt att installera en skrivare på alla skolans datorer, det har tagit hela dagen och jag är ännu inte klar.... segt jobb, men lärorikt. Kommer att ha och har haft lektioner i word, det hr gått bra och eleverna är duktiga. Undrar ...

Av Eva Lyckholm - 23 november 2007 20:34

Knåpade lite på powerpointen med bilderna från friluftsdagen idag, har jobbat lite med min tonårsbrudar på gymnasiet, Mode design, det är jätteroligt! Annars längtar jag tills pyntet ska opp! Trevlig helg!   ...

Av Eva Lyckholm - 22 november 2007 21:23

luft? Nej... de var inomhus. Jag hade anmält att jag kunde vara fotograf under dagen och sen knåpa ihop fotona i en powerpoint eller photostory för att sen publicera på skolans hemsida?!? Nehej! inte på hemsidan fick jag till svars, det fanns elever ...

Av Eva Lyckholm - 21 november 2007 19:05

Eller inte... Har jordens ångest, jag känner mig nervös inför denna vfu. Men med hopp om livet försöker jag att tänka postitivt. Har visat handledaren min resurssida idag och pratat om upplägget jag tänkt och hoppas att hon mjuknar lite. ;) Har till...

Presentation

Omröstning

Känner du att förkunskaperna räcker till när du nu ska pröva dina vingar på vfu:n?
 "Ja"
 "Nej"
 "Vet ej"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards